VÄLKOMMEN, soliga Fredag!

Kan man börja helgen bättre?

Världens finaste inlägg från en av mina närmaste vänner.
Ett inlägg som stod beskrivet som avundsjuka, men som i mina ögon bara är ett inlägg om uppskattning,
ochkärlek vänner imellan.
Jag är så himla lyckligt lottad, som lyckats samla på mig dom Finaste vännerna!


Solen skiner, jag är som vanligt bosatt mellan dom dammiga böckerna nere vid släktforskningen,
till ljudet av det ständiga knappandet från fingrar på tangenterna,
dom dumma frågorna om vart den och den boken finns,
och ett svagt surrande från luftkonditioneringen.

Tur att det iaf finns gratis bubbelvatten,
och att min hjärna går på högvarv gör det inte bara enklare att fokusera.

Men, Det är ju Fredag,
varför sliter jag ut mig med att stitta i böcker,
sida för sida borde jag komma närmare målet,
men det känns konstigt nog längre och längre bort.

Jo, för att jag SNART är klar.
Har inte börkat räkna ner ännu.

Men snart.

 




Och såhär ser man ut, en helt vanlig dag.









 


Kommentarer
Postat av: Eve

en heeelt vanlig dag <3

2011-03-26 @ 01:10:16
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygging!

2011-03-26 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback