Sobril och borrelia

blir en härlig sobrelia! 
Ja, så kan det gå när jag och Eve är i farten, mixar medicin och sjukdomar till höger och vänster, precis hur som helst. :)

Och idag, den 8:e Mars 2011, blev älskade Eve färdig undersköterska,
och får bära sin rosa pin,
Faaaaaaaaaaaaab!!! 
Som du kämpat och slitit, med skola och jobb, att du har klarat det!
Äntligen!!




Ikväll är det återigen dansövning med Återsken,
idag är det första Tisdags-övningen, och fortfarande Torsdagar som vanligt såklart.
Efter kvällens dans blir det nog en tripp till gymmet,
skam den som ger sig,
som jag säger.

Det är så jag jobbar, helt enkelt.

Kardio 20min - med lite Linda i öronen,
fint som fan



Kommentarer
Postat av: Eve

Åh honey! Tack vad snällt! Blir alldeles rörd. <3 Tack för faaaab sällskap idag.

2011-03-08 @ 19:56:33
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback