Sån jäkla fin helg!


Bästa, finaste, underbaraste, snyggaste
guldkornet SANDRA
fyllde 24 igår,

och det firades med en perfekt Lördag med start med middag hemma hos fröken Keijser.
Tacomiddag med vin, mellohäng, popcornkastning, och sedan vidare till förfest,

Mera VIN, annat gott att dricka, fint folk och seriöst snack på balkongen,

Jag var först med att gratta vid tolv-slaget, hade ngt slags gratulations-battle med någon via Sandras telefon, vem var det? :)

Kvällen ledde vidare (efter Sandras initiativ) vidare till Joar för att sammanstråla med fina Lina, 
timmarna flöt förbi och vi dansade tills fötterna halvt ramlade av, drack alldeles för stora shots,
och besökte ständigt toaletterna. :) (Inte för att kräkas, för att klargöra) 

Var en sjukt rolig, perfekt Kväll,
så glad att jag fick spendera första timmarna på din födelsedag med dig! 
Nobody knows me like you do ;-)











Sist men inte minst ska  min favoritvakt ha cred för att vara så otroligt överseende med oss flickor,
när vi har för lite att göra. :)


Kommentarer
Postat av: Wasberg

Har aldrig haft en bättre start på min födelsedag!



Det var min bror du battlade med som jag hade i telefon ;)



Haha..gillar min sentimentala sida där på slutet ;)



PUSS

2011-02-14 @ 15:15:06
Postat av: Anonym

Är inte Hanna lite för gammal för joar..? Statshörnan nästa :) så du hänger med lina min lillebrors ex...

2011-02-15 @ 11:51:57
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha galet kul Hanna :D måste vi göra om Rockstar <3

2011-02-21 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback