One more day.. <3

Imorgon vid den här tiden kommer jag att sitta med älskade, underbara Lexi, när hon görs iordning inför sitt bröllop med sin Fredrik. HELT galet!

Sen är det dags för fotografering och sen vigsel, känns som om JAG kommer vara den som kommer vara mest nervös,. Kanske för att jag har tusen fhärlijar i magen redan NU?!

Prestationsångest, både inför sång och textläsningen,
på tal om det ska jag skriva ut texten NU.   Braaaa att ja kom ihåg det ;)

Blir ju nojjig när man sjäv inte har koll på när ja ska läsa, eller när sången ska komma
in i programet, det är ju bagaletter iofs, det lär ju visa sig.
(Hoppla, Bagateller?)

Nervositeten skulle nog inte vara mindre bara för att jag viste det heller,.iofs,

Sen hämtade jag min klänning igår, lovely att ha den hemma, kunde pröva med skorna och mina
toxheta pull-up-panties,. ;)
(Enligt Ida fick jag inte döpa om dom, då dom egentligen heter typ "Push-Up-Panties"?
Inte tusan vet jag, enligt mig drar dom upp fettet till annan plats, därav "Pull-Up"  ;)

Naveln är numera osynlig, klänningen blev lite större över magen,
jag har tyvärr lagt på mig lite sedan klänningarna prövades och nålades första gången, då var den jättestor!

Nu satt den ngt tajtare bak i ryggslutet, eftersom den sytts in i sidorna,
Underbara bästa syster Annelie var en ängel och jobbade häcken av sig med min klänning,
du är SÅ duktigt,
och inte ditt fel att jag fettat på mig ;)

Klänningen var perfekt längd till skorna, och nu ska jag bara stryka på sjalen så är jag redo.
Ska bli intressant att frakta den till Uppsala imorgon bitti bara på bussen. Hoppas det går bra.


ATT GÖRA INFÖR IMORGON:

* Skriva ut texten
* Repa sången en miljard gånger
* Beställa taxi tills imorgon
* Kolla busstiderna
* Kolla med ev. hämtning i Uppsala, av Sophie? ;)
* Fixa hårsmycken
* Bestämma en frisyr kanske vore bra? ;)
* Packa väskan och dona med allt som skall med
* Shave all the places som behövs ;)
* Fixa naglar och noppa ögonbryn
* Ansiktsmaska och mysa med handinpackning 

Tror det var allt jag kom på nu,
kommer komma en miljon annat sen under kvällen.

Nu är det nära,
är det bara JAG som är nervös?  ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Bagaletter? Pull-up-panties? DU ÄR ROLIG DU! Ja de flesta trosorna drar man väl upp? Pick me up, heter de ; ) Hihihi. Puss raring. Stressa ner ; ) Det komemr gå skitbra imorgon : )

2011-02-25 @ 12:02:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hanna du kan ju fan inte ens citera mig rätt, pick-me-up heter de ; ) Hahahahahaha! SKREV JU DEEEET! : D

2011-03-01 @ 00:03:43
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback