Ordning på torpet?

Nää, inte mycket av den varan senaste tiden.
Jag är i någon förkylningskoma som vägrar släppa.
Orken är bortblåst, rösten likaså stundvis, migrän titt som tätt och stressen är enorm!

Missat jobb i Söndags, jag är helt utmattad i kroppen efter veckorna som varit fullspäckade med Återsken,
jobb, skola, trotsiga barn och försöka hinna ha ett hyffsat normalt liv, mitt i allt detta.

Lugnar det ner sig snart, tro?

Idag ska ja iaf tillbaka till praktiken, och nu är det nedräkning tills det är klart,
känns knäppt, för det känns som om det fattas ngt.

Hoppas den här veckan blir lite mer händeserik,
kanske ska ta och samla in lite signaturer på närvaron, mån tro?

Ha ett halvtidssamtal, nu när det är 5 dagar kvar av 4 veckor? :/

Sen är det visst en stundande födelsedag, med fest på det.
Hur ska detta gå?
Lördag är det flickparty, totalt är vi nu uppe i 17 personer som ska kramas och kela hemma hos fantastiska
Sprite&Lime-partnern min, som fixat så vi kan vara hemma hos henne.

Vad skulle jag göra utan dig Theessan,
och inte bara för Lördag, utan
always?   ♥

Much to do, tooooo little time.
Känns som det är mitt signum numera.

Men nu,
timme och halv till praktik,
kirra lunch och den kurera halsen med tabletter så jag kan prata ngt under eftermiddagen.


Lovesly!




Kommentarer
Postat av: Theessan

Och vad skulle jag göra utan dig?! Du är mitt lyckopiller! Lördag kommer bli helt totalt amazing! Som alltid när du är inblandad! <3

2011-04-18 @ 18:22:41
Postat av: Ida

Jag SAKNAR dig lillasyster'! : )

2011-04-19 @ 00:39:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback