så grymt härligt

att känna att man kan vara snygg trots att man är småbarnsmamma.

Vissa dagar känner jag mig som om jag är på väg emot kattröjan och mjukisbralla,
(och jag tänker inte skriva in knut i håret här, för vissa dagar VILL jag faktiskt ha en slarvigt uppsatt knut, för det är både snyggt och bekvämt!)

men man måste rycka upp sig.

Jag VÄGRAR att hamna där.
Jag tänker vara snygg, jag vill känna mig vacker och att jag kan lägga tid på mig,
fastän jag har grabbarna hemma.  

Man får prioritera sig själv mellan mackberedning, film och bjölbyten.
Visst, jag trallar kanske inte alltid runt i dom högsta klackarna
(även om ja gärna vill, så jag får användning för mina 3 nya par underbara pumps
som nu står på hyllan oanvända)
men man kan ju va snygg ändå, på platt mark ;)

                 

Idag är jag såhär snygg på biblan i sällskap av Leo, som är hemma sin sista dag i sjukskrivet tillstånd,
sen blir det dagis. Tjoho!!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Du är fan alltid snygg, lillasyster! Det ska du veta! Älskar dig ♥

2010-09-06 @ 18:44:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback