9 is a magic number

9 står för så många timmars sömn jag lyckats få till sedan jag vaknade i Fredags.
Fredagen blev ju spontanfest med Vealina, helt klart faab! Rötjut, knarrande lackbyxor och champagneglas i kras, precis så festligt som de ska vara!
Vi sammanfattar kvällen med att tycka att Yo are Blå verkligeen borde överväga att sluta spela BARA remixer av alla låtar, och att slänga den epilepsianfalls-framkallande lampan åt helvette.

Hemma SENT och sen upp för att ta en promenad, hur skönt som helst!
När jag kom hem till Ida igen satt jag fast i min vänsta sko. Bokstavligt.
Den gick inte att ta av,. Fodret hade lossnat från skon och liksom följde med foten upp, vilket orsakade en jäkla foderklump som vägrade släppa taget om min fot.
Jag gav det 16minuters otaliga och arga försök, sen gav jag upp.
Gick till kökwt och hämtade en kniv och snittade upp min älskade stövel bak i hälen, och sen heeeeela skaftet fick ryka. SEN kom jag loss,.
Beslut efter detta:
Aldrig mera köpa skor med lurvigt foder!

Åt thaimat från KROVA till lunch, för jag orkade inte fixa lunch, trött och bakfull(?) som jag var.
Skit vad jag älskar thai. Kunde jag / hade jag råd skulle jag LÄTT äta det 4 gånger i veckan!

Senare samma kväll blev det rosé och fantakväll hemma hos miss Keijser tillsammans med Mia, Sandra kom förbi en sväng efter jobbet, sen kom Mia's älskade kyckling Chrille in från Malung,.
Det gick åt en liter rosé, minst lika mkt fanta, en hel del pocorn och vi gjorde några fina mooves till både spice girls och Steps under kvällen.
Fortsätter till Star för att dricka en drink som jag var helt säker på innehöll glass och ingen sprit, träffa gamla goa vänner, stirra ut den stackars människa som faktiskt tycker att det är OK att ha tröja med svandun på 2010
(Både jag och Emma var överens om att vi båda fått dessa tröjor någonstans runt 10-12ård åldern,.)
Den gav oss många fina skratt, och vi var tvungna att sitta kvar när Star stängde BARA för att få se henne ha den på sig,.   Fjant, var vad hon var.

Fortsatte till Yo are Blå, betalt inträde och öl, lite reaggemusik och kul att umgås med folk man inte sett på Väldigt länge.

Slutligen, efter mycket om och men var jag hemma kl 4:12, och slängde mig ner brevid en sovande D.
Vaknade med panik kl 8, det var Söndagsmorgon och Leo skulle på sportskola.
Herre in skapare.

Men jag lovade min sambo att inte 1 enda gång under dagen säga att jag är trött.
Jag har hittills lyckats, nöjd!

Frös arslet av mig den timme jag kollade på Leo, kände arga blickan från högerhållet men brydde mig inte spec mycket. Inte riktigt mitt fel, faktiskt.

Hem, luncha thairesten, slänga oss i soffan och moffla glass, maränger och chokladsås och 1 liter thé till det.

Nu står jag sedan kl 15:30 hemma hos Ida.
Skulle mata Bella och kolla kattlådan och kela lite. Hon är gosig och kurrar,.  sötnöt..

Nu ska ja kila hem, "laga" middag i form av rostbiffsmackor med potatissallad och skitmöe grönsaker,.
ska bli såå gott!

Sist men inte minst kommer det en liten dedikering till mina finafina vänner,.
Man kan inte bli annat än glad över att jag har er i mitt liv,
När jag tänker på er så ler jag, och ni får mig nästan alltid att skratta, trots att jag varit nere.
Ni vet när jag behöver er, och ni ställer alltid upp för mig.

Det är FAN kärlek, det!  <3

L E M S V            

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag älskar dig Hannis! <3

2010-09-26 @ 18:04:17
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ida

Men vad fint att du har det så himla bra när jag är borta!! Får inte jag träffa denna glada sprudlande lillasyster?



HAHAHA, jag minns den tröjan!! Du hade en vit och var det natalie ekman som hade en svart, som jag typ lånade när jag var 14? (så du måste varit, eh, tolv typ - exakt! ^^) hahaha. Men vadå, de är väl söta? Säkert poppis igen snart! Precis som fjäderörhänghen som redan letat sig tillbaka, det hade jag när jag var 13-14.. ^^



Höhö. Vi har varit på fotbolssmatch tillsammans med artontusenetthundratjugotre andra människor (prick!) och sen var vi på Donken och stal våra hämtcheeseburgare. fantastiskt kul, i'll tell you senare. Nu ska vi käka lita kyckling och sallad snart.. puss puss!! saknar dig & bella

2010-09-26 @ 21:48:49
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback