Snor sa ja. Mängder!

Ja, inte att snoret ropar "jaa", utan "Jag". Så Ida, fixat. ;)


Näsan rinner konstant utan stopp,
och jag sitter i katthår, Kanske har det ngn effekt på rinnsnuvan? Neejdå.

Hamnade hos Ida efter att jag lämnade Viggo på dagis.
Jag som bestämt att jag skulle till biblioteket. Men tänkt om de hade varit stängt, när ja gått typ halvtimme för att komma dit?   Nej, ja blev ledsen, sms:ade Ida och dig, men då ingen av er svarade gick jag och knackade på hos ida. Hon öpnnade väl lite motsträvigt men fattade efter mina sms att ja behövde prata.

De blev en kopp kaffe, prat om ordning och reda, kattjäveln (haha), och hur mycket man ibland bara hatar personer i sin omgivning, sen slängde vi lite papper.

Min mage blev hungrig, och jag har fortfarande bara fantiserat om att öppna körskolsböckerna. Suck
Im so bad, som Ida skrev igår.

Borde ta tag, men orkar inte greppa just nu.
Tankarna är för många och FÖR förvirrade,
organisering till skallen vore kanon om man kunde köpa på typ Ikea, dom har ju allting annat?
Hungern bränner i kroppen, som snart protesterar högt om att Ida VERKLIGEN måste lära sig sminka sig snabbare.  Suck..  Komigen, så så så vacker utan spackel! *laaaa*    

Jag gick ut för en cigg (skjut mig)
och ringde dig, men du svarade inte.
Visste jag väl.




Ångest för livet med
Ångest för livet utan

rädsla för att hålla kvar,
rädsla för att det försvinner,


Valet är väl ändå ganska enkelt,
egentligen?

Hälften vågat, hälften vunnet, (eller kanske allt vunnet)
Beror på hur man ser det,
eller vad man vågade ge upp.










Kommentarer
Postat av: Wasberg

Neeej.. du ringde inte mig, för jag svarar alltid!! ;)

2010-03-18 @ 22:21:20
Postat av: Ida

Lovely you! Skit i HONOM, för det var väl honom du ringde, man är ingen vän om man gör som han gör. I'm sorry. Du får alltid komma hit, det vet du. Hoppas vi hinner ses nåt i helgen!! Puss på dig lilla skrutt.

2010-03-19 @ 01:09:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback