Smygtränat och invigt

Gatufestens stora scen, föär imorgon är det dax för Återsken, våde kl 19:00 ca, för at vara med på global cup, och sen kl 21:30 dänga på med en entimmesshow i rockens banor, så härligt att stå där, trots lite missöden med både koreografi och ett halvfungerande headset,
menmen,

det är en jäkla trevlig känsla att vara där.
Gemenskapen, musiken, ljuset, och nu vill vi se PUBLIK!

:)

Rocka stenhårt imorgon tills öronen blöder, eftersom jag står placerad brevid våran helt galna trummis, min svåger Herman, som för övrigt inte har ngt skyddande plexiglas mellan sig och oss. Det gillade jag ju lite sådär halvbra.

Toapapper fick fungera som öronproppar första halvan av repet, men jag insåg ganska snabbt att dom pajjade den lilla medhörning vi hade blivit tilldelade, så dom fick ryka.
Lomhörd utan dess like nu, och ska garanterat ha riktiga musikproppar imorgon, trots att det är fult.
Behållen Hörsel går före snygghet.

Försöka styra ngn slags risyr i nya burret också, blir spännande.

Imorgon är det läkartid 11:30,
Sen är det bäst att sätta punkt där.




Det är ingen idé att säga något mer, du kan bara stå där medan det sker,
Inget som vrider klockan tillbaks, man kan inte ställa känslor till svars

Du vill men du vet det e, ingen idé..  ♥






Kommentarer
Postat av: Ida

Rock now, rock TONIGHT, woah-woah!

2010-07-01 @ 11:10:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback