Is my love you drug?

Sitter och lyssnar på låtar där texterna har en otroligt stor betydelse.
Jag är ju sådan, ja tar åt mig texterna mer än själva musiken, men tillsammans blir dom en bra, eller dålig helhet.
Ja lyssnar sällan till musiken först,. det är liksom oviktigt för mig hur det låter om inte texten är bra, om det inte bara är en instrumental låt såklart..

Senaste veckan har det varit kärlekstexter, och all musik jag lyssnar på är sammanlänkat med mitt mående.

Har äl kanske känt mig lite tom på kärlek senaste tiden.
Är SKITmycket i skolan nu, barnen hemma, hinner ingenting. Känns som världens insats om jag ens hinner diska efter oss när vi ätit.
Och när jag är låg blir det i första hand kärleken oich känslorna som blir lidande, 
då har jag en tendens att lyssna på alla dom här jäkla kärlekslåtarna. Vet inte om dom gör nytta eller saken värre.:)

Btw, ang kärlek.  Det händer MYCKET omkring mig nu med folks kärleksliv och det är ju HELT jäkla fantastiskt.
Kärleken och liven blomstrar,

2011 kommer bli ett jäkla fint år, och jag är involverad på ett väldigt stort och fint sätt, vilket kommer bli en underbar tid fram tills dess, under när det är dags, och säkert för alla inblandadem även efteråt.;) 
men själv känns det som om jag står kvar på precis samma ställe.    Suck.


Vad gör jag? Pluggar till undersköterska, tar hand om barnen, försöker vara en mamma, en syster,en kompis och en sambo..

Hur mycket borde man hunnit med när man är 24år? 

: /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback