Inget sol, bara en jävla massa regn.

Allvarligt,. Säkert regnat hundra liter nu senaste timmen, om man skulle ställa ut en hink o låta det fylla upp.
Så tänkte jag. ;)

Som sagt, vi siter inne i D's föräldrars lägenhet och tittar ut över ett väldigt regnigt, blåsvart, grått, tjockt och mulet, och inga tecken på att karlstad sett sommar senaste tiden.


Ser att solen verkar skina i Enköping, och att folk har trevliga, lediga dagar.

Jag vill också åka till syster och bada poolen och beställa thai (som vi pratat om ett tag, så god matb från deras thaifavvoställe :)

Men vi blir sittandes här,. iaf ett tag till,.
Snart ska vi väl våga oss ut och försöka ta oss till bilen,. ja ska köra till väse trots regn och rusk , bra övning!
Innan dess komer jag begära en hallon/vaniljpaj från donken av min D, då jag betalade middagen igår.

Btw!  Här i Karlstad kostar fortfarande pizzorna i prisklass 1 max 45:- Sensation!!!
Istället som i Enköping, där dom tycker en Margerita är värd upp mot 60:-?   Nänä, blir en pizza innan vi lämnas "solsta'n imöra.


Och du,
tack.




Kommentarer
Postat av: Ida

Yo yo från Västerås! Här är vädret SÅDÄR, och thaistället var SEMESTERSTÄNGT, så det blir pizza istället... ^^ Ha en bra kväll! Puss : )

2010-07-17 @ 17:50:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas ialf att ni får ett radhus här uppe, det är SÅ värt pengarna!

Jag vågar släppa Ebba själv på gården, och jag är en riktig hönnsmamma!

Vi är nere i Blekinge, Ronneby hos Emils mamma och kille.

Vi blir nog kvar en stund.

Är det killens familj som bor i karlstad??

Ni är SÅ välkomna hem till oss när det passar er!

Kram kram

2010-07-18 @ 09:02:11
URL: http://familjenskoglud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback