Första dagen på "semestern"

Barnen slutade förskolan i Fredags, och nu skall dom vara hemma ända till vecka 33(?),
och eftersom daniel jobbar är jag "ensamstående" 9-10 timmar om dagen, sittandes här i lgh utan körkort, eller ens cykel att kunna ta mig till lekparkena lite smidigare / snabbare än att gå med vagnen all the time,.

Här i veckan blir det att låna en bil och åka till biltema och köpa en cykel och barnstol, så kanske man tom orkar cykla till badställe?   (ska väl inte hoppas för mkt) finns ju badbussar. :)

Nu, klä barnen o dra mig ner till stan för dagen ärenden på banken, köpa armband till elin som viggp tappade bort låna inte ut fler så slipper jag köpa nya! :)

Hinna till hamnen och sen hem, fixa fika till kvällens måndagskväll. MÖta upp systrarna och hänga en stund.

Värdet skvallrade om regn, I dont belive it och kör kortkort. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback