Win and loose

Kan säga att jag med hjärtat utslitet ur kroppen fick lägga mig i budgivningen om skorna. Buuhu, nästan så jag grät.. Men min budget blev lite övergådd, så jag stod ändå fast vid mitt beslut,. Kändes lite bra trots alls.
Hade lätt kunnat hänga på upp till 3000:-, men då hade det känts bättre att prövat dom först ;)

Fick ju hem ett par andra skor med klack samma vecka,så lite glad blev jag iaf.
Satt som en smäck, perfekt, fina och glammiga till bröllopet.
Står nu i samlingen med dom andra.

Hittat andra objekt jag håller ögonen på, samt några jag nog kommer hoppas finns kvar på rean runt jul..
Mitt konto godkänner inte den här shoppingen länge till.

Hoppashoppashoppas jobbet kommer igång snart, skulle vara foint med lite extra klirr i kassan.  :)


Gårdagen gör sig påmind i kroppen, var på gym24 tillsammans med thessan och skulle köra ett intropass för att börja gymma. Haha, gud jag skrattade halva tiden och försökte vara seriös resterande. Gick sådär, men känns iaf som om vi kommer börja träna där. 149:- / månaden för ett dygnet-runt-öppet gym med maskiner och utrustning "for dummies" som ägaren själv uttryckte det. Perfekt för oss, alltså ;)
Ryggen känns, vaderna känns, och benen värker lite grann, precis som det ska alltså,
ser fram emot nästa vecka när vi skall signa in oss, sen är det bara att köra igång.



                                       
                  


 Bilder lånade av betterbodies hemsida
samt gym24.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback