Vinter-walk

Onsdagsmorgon, klockan har sagit 07:45,
varit vaken i över en timme redan, eftersom jag hade plamerat läkartid, som sen när jag skulle gå inte alls var idag, utan imorgon.  Dom hade råkat sagt fel datum. Tjoho vad glad jag blev, efter en aspisstidig uppstigning, klä mig och göra mig klar inflör en hel dag hemifrån, klä mig i värsta vinterkläderna och sen låsa dörren, DÅ ringer dom.  Kändes awesome, I tell you.

Nu slka jag vänta in ( plugga in) tills klockan blivit runt 09, då ska jag återigen klä mig i alla dessa plagg , kanske minus termobyxorna, kila till dagis och hämta Leo som ska till tandläkaren till kl 10. Hur ska vi hinna?
Blir nog buss från Romberga till stan, sen samma sak tillbaka till dagis. Känns sådär halvkul att gå 40 min promenad åt varje håll med någon som tar steg lika långa som en linjan, ungefär. Så buss will do! 

ska till papa idag och hoppas på att kunna sammanstråla med syster. Och mellan eller typ efter och innan det och alla dessa besök här och där, ska ja hinna plugga. NÄR?!

Islam it is iallafall, och om våran svenska syn på kvinnoförtryck inom religionen vs. deras syn på det.

Kan bli intressant, fick bolla lite och nu känns det bättre.
Sen är det full fart in på Omvårdnad. Tjoflöjt vad jag längtat!

Nu blir det frukost, en morgonrök och sen slappa en stund innan en kall promenad,.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback