Stop making me this way,.

Julen är förbi, nu återstår nyårsafton som verkar bli vääldigt lugn. Har inge ens tänkt på hur vi vill apendera dagen,. Haft så mkt i tankarna ändå att nyårsplanering inte riktigt funnits med.

Julen stressar mig, vet inte varför.
Det är ngt med att allt ska vara så pretto och fint och juligt och dyrt,.
Typ.
Bojkotar julen nästa år om ja inte bor i hus då.  Check!


Idag är det den 27:e, imorgon fyller pappsen 80år, och han bjuder till middag på acropolis, och jag vet inte HUR jag ska lösa det.   Barnen slutar dagis kl 17, daniel hemma och ska hämta dom.,.
Ska dom komma till middagen, ska jag orka deala med två bråkiga barn på restaurang? iofs säkert väldigt lugn en tisdag,.  Men ah,. iaf....  <3


Barnen är lediag från dagis idag,. skönt eftersom deras otroligt trötta mamma inte hade orkat gått till dagis iaf.
Imorgon är det vardag igen, men jag ska faktiskt plugga hemma hela veckan,. veckan är ju ändå kort,. Tis och Ons är vanlig dag för skola. Torsdag är det upptaget på dagen och kvällen eventuellt träffa Evelina (om de fortfarande är aktuellt, trots hennes vagel)  ;)

Sen är det Fredag och nyårsafton,.    Kort vecka men mkt att göra,.

Nu ska jag ta en kopp, en röka och ringa ett samtal,.
Sen bloir det skicka in uppgiften om VIPS.modellen och hjätsvikt,. 
´
SNART PRAKTIK IGEN!  Love it!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hämta dem tidigare och ta med till restaurangen! : )

2010-12-28 @ 02:41:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback