Saker jag dissar,

är disk,.  När du inte diskar blir det fullt, direkt.
Det bara ökar och ökar, tills det är proppfullt, och man måste ha den där saken ALLRA längst ner, såklart!

Varför är det så?

Jag ska börja köpa dubbelt av alla dom där jävla saker som alltid hamnar längst ner.
Potatisskalare, osthyvlar, dl-måtten och alla andra jädra mått som följer med när man köper en sån där klatshig måttförpackning i hårdplast..

Och vem är så jäkla smart att man lägger ner knivar i disken?
Inte matkniv eller smörkniv, utan skär-av-mig-fingret-knivar. Assmart.

Och jag dissar dryga folk. Jag hatar / ogillar stark när ni tror att ni kan komma fram och pilla på min datorn, bara för att du var nyfiken,.  Köp en egen om du är så pill-sugen,.  Pillbaciller mitt på min dator, vafaan. 

Egentligen är hela vardagen fylld (iaf för mig) av saker jag känner sån där fin ogilla-känsla inför.
Det kan vara personen framför i kön, drygar sig och är sjuuuuukt långsam fast man bara ska köpa ett frimärke,.
Det kan pajja en hel dag för mig.

(Och ja, jag lägger allt för mycket tid och energi på onödigheter)





Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha. Word.

2010-12-16 @ 22:48:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha..jag känner verkligen igen mig! Hade en sån dag igår, idag och hela förra veckan typ:P sjukt irriterande att irritera sig på allt och alla, att man börjar störa sig på sig själv till slut! Saknar dig gumman!!

2010-12-20 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback