Hög vill-ha-faktor!!

För ett tag sedan var jag och Ingrid och Carina i västerås, besökte en second-hand som hade ett par kopior av underbara Manolo Blahnik-skor i silver,
som dom skulle ha 995:- för.
Kändes lite mycket för skor just då, men originalen kostar upp emot 8000:-
Så hade såhär i efterhand varit värt det.. 

Men så händer det ofattbara!

Det kommer ut ett par ORIGINAL, ÄKTA underbara skapelser, fantastiska SKOR,
utlagda i MIN storlek, exakt dom som jag hittade, helt NYA!!!!

Ah, ni fattar väl vad det här kommer sluta med?

Jag kommer att , och har redan börjat hänga med i budgivningen,
eftersom dom kommer i dustbag och kartong och allt,
heeelt galet!

Det här kommer bli heeeeelt galet (Och jävla dyrt!!)

Men det är det värt, dom är ju till ett visst bröllop!   <3

Mina älsklingar, jag ska ligga med er om jag vinner er!   ;)







Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du har blivit Carrie, det är en sak som är säker ; ) De där kan väl bli typ hurdyrasomhelst? ^^ Oh well, lycka till, de var jättefina : )

2010-12-11 @ 12:04:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lexi

Det där är ju äkta Carrieskor! Jag vill också haaaaa! AVIS som fan. Hoppas du får dom - så får jag sola mig i glansen iaf. Lovely!

2010-12-11 @ 12:53:32
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: zanna

Superfina skor gumman! Passar dig klockers! ;)



Jag har gett dig en award i min blogg, in o kika! :)

Miss u!



kraaaam!

2010-12-15 @ 09:38:58
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback