2veckor minus en dag

Igår kl 15:30 påbörjades min paus som skall pågå i minst 14dagar.

During dessa dagar ska jag sova, gå långa promenader med poppande musik i öronen,
hälsa på pappa, få inspiration och åka några resor.
Försöka sluta röka, äta bättre, och se till att få i mig dom där dumma skalen. *usch*

Update kring hur bra allt ovanstående går kommer väl framöver, när någon dag rullat på.

Pausar mig själv medans världen rullar på som vanligt..


Hur tiden ser ut efter dom här 14 (13 idag) dagar är över är lite out of my hands.
Går det inte så är det så.
Är det mitt val?   Inte direkt just nu iaf.
Väljer du att bestämma att det inte går?  Då blir det ett problem vi får deala med då.

Sålänge ska jag njuta av erat sällskap.

Mina vänner som bevisar hur mkt dom bryr sig,
ni som finns "thrue good times and bad times"  ♥











Kommentarer
Postat av: Eve

<3

2010-04-20 @ 12:26:37
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Alla kan behöva trycka på pausknappen ibland.. så man orkar köra vidare sen utan att vara alltför trasig!



Hellooo, var har du tagit vääägeeeen? Skulle vi gå uuuut? : )

2010-04-20 @ 12:53:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback