Vem, sa något om semester?

14:01 i Fredags gick jag på min första riktiga semester, en ledighet som inte innehöll att vara gravid eller att man "bara" är hemma för att man ändå var föräldraledig med småbarn över sommaren, utan faktiskt EGENVALD eldighet från ett jobb.  Hur knäpp känsla som helst!
Iofs obetald, eftersom jobbet är ett sommarvik, men ändå, jag är LEDIG!

Sedan dess då, gjort typ ingenting, men ändå varit sysselsatt most of the time.

Spenderade första dagen med att sitta uppe hos pappa, och det detta kom den sjävklara utskällningen mot personalen, och jag blir bara så jävla trött.

Jag SKÄMS över att själv jobba med det här, för det är så jävla många som missköter sig.
Vart FAN är arbetsmoralen, vart är stoltheten över att arbeta med och för människor?
Det här är inte över än, var så jävla säkra....  :(

Resten av tiden, mest varit med grabbarna, försökt planera resten av den lediga tiden,
kommer åka till Karlstad nu frpn Torsdag till Måndag, träffa mina pumor lite på söndag, åka båt och bara ha de så jädra gött. Fyfan, ja längtar bort!

Nu då, betala räkningarna och sen gå ner till grabbarna på parken och få sig lite sol på benen,.

Imorgon blir det en sväng på All, but NO singing, fr jag är FORTFARANDE hes efter idag 17 (!!!!) dagar som "förkyld,. Well thank you, det som lägligt.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback