Morgonstund har GULD i mun

och dagens guld blev gårdagens kvällslyx,
NÄR unnar man sig en fet bit brie till frukost?

Like never!

Idag blev det äggröra på 2 ägg, en skvätt fet grädde och en bra bit brie. Faan så fint!!

Blir dock liggande i sängen istället för praktik idag, tror inte kunderna uppskattar om jag kommer med grönt snor och hostar på dom.
Jag undviker praktiken till Onsdag, och vilarvilar och pluggar tills dess.

Tack för era fina och stöttande kommentarer ang förra inlägget.
Riktigt låg period nu, och det känns vördelöst att man trots att man kämpar inte kommer vidare.

Men jag ger inte upp, utan skall bli bättre på att visa mig "svag" och våga be om hjälp.

Nu ska jag fixa dagens 4:e kopp te med skitmycket honung, det är så sött nu när man slutat med extra socker, att jag grimaserar när jag dricker. Kroppen vänjer sig snabbt!  :)

Nu, lite action här hemma.    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback