Toooo little taaaajm!!

Shitabeng, vad mycket det är nu.

Orkar inte ens dra historien.

Och mitt i allt blev man sjuk. Herrejisses, kunde det klappat bättre / sämre?

Det braiga med att jag blev sjuk den här veckan var att jag slapp stressa fråån praktiken till träningen med kören som jag egentligen kanske borde tagit det lugnare på, med tanke på att jag nu klassas som bas-stämma istället för min egentliga Alt.

Det negativa är ju allt jag missat, alla timmar och allt som kommer med.
Kommer få gå mördarvecka nästa vecka för att få tillbaka alla missade timmar PLUS som ja ska göra i vanliga fall.  Imorgon blir det att beta av första passet sedan i Fredags, sen ledig hgela helgen och återkomma Måndag.

Jag vill ju jobba , juh!  

Nu är det ryggen och halsen som kärvar mest,
andningsproblem när ja tar djupa andetag, samt att jag sträckt mig i ryggen så det känns som ja pressas ihop när jag andas, härligt.... 


Kommentarer
Postat av: Eve

Kärlek <3

2011-04-09 @ 11:33:57
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback