Underbar tävling!



"Jag är med och tävlar om TRE stycken valfria vinter åkpåsar från The Buppa Brand på Muppsan´s blogg"



För övrigt är det Onsdag,. kl har tickast på emot 23:36, och självfallet sitter jag med näsan halvt i plugget och halvt bland bloggar, facebook, hm och tradera.

Kan ni fatta vad arg jag blev tidigare?
Jag fick hem en GULD-bonus-check från Hm,. fan va kul tänkte jag,
innan jag tittade på hur mkt man måste handla för innan man får vissa bonusar.
2000:- får man 50:-
7500:- får man 200:-  (som jag fick)
10.000:- får man 500:-

Och hur mycket tro ni jag hade handlat för då?
9700:-!!!!!!   Kunde dom inte bara varit lite jäkla generösa och gett mig dom där 300poängen ändå!?!?!?!

Nu man ångrar att man inte dragit kortet ALLA småhandlingar,. Alla dessa deos och förpackningar med hårspännen och strumpor,. fyyyyyy!!!  Sådan ångest!!

Men the game is on,. nu är det nytt insamlingsår för poäng, och kan jag meddela att jag redan nu på ca 2 veckor dragit ett bra strå till stacken i den där poängsamlartävlingen.
Klickat hem kläder från hemsidan för 2300:-., och handlat i butiken för 1700:-
Hoppla....    


 

Kommentarer
Postat av: Ida - här borde det stå nåt instressant om mig så du ser mig!

ÅH VILKA FUUULA ÅKPÅÅÅSAR!!! ; )

2010-09-16 @ 13:22:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Fick också massa bonus nångång och fattades pyttelite för att få mer.. fast jag fick 550 eller 650 spänn så jag var rätt nöjd ändå. Jag drar kortet för minsta lilla grej!

2010-09-16 @ 13:24:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

(jaså jag trodde för övrigt vi var emot det här med hm-handling.. ^^ eller det kanske bara var för andra n en själv..)

2010-09-16 @ 13:25:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lexi

Klart att du är kvalificerad. DU OM NÅN är väl det? Som har inte bara EN utan TVÅ underbaringar? :D Tack för tipset, ska jag testa - lät ju supermumsigt även för oss vuxna. :)

2010-09-16 @ 13:30:13
URL: http://enmammasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback