namnam...

Lagade nice middag idag,. Duktigt av mig!
Potatispuré, ugnslagad torsk med pepparrotscremé, ugnsrostad pasprika och knaperstekt bacon...

MUMS!!

Tankarna förde mig tillbaka till restaurangen i Kd där jag och Daniel firade alla ♥ dag förra året, Munken.
Där förälskade jag mig i deras "Vänergös med himmelska tillbehör", varav bacon och pepparrotscremé och potatispuré var några av dessa även då.

Så god damn gott!!   Fick jag skulle jag äta det varje dag.
Plånboken tycker inte det samma.    Fiskrätt a´ 379:- portionen får man unna sig ibland, tyvärr..... 

Nu ska jag byta en fin blöja Viggo nyss gjorde, och sedan lägga dom små liven.

Daniel har hemplugg imorgon, så blir en gemensam lunch ute mellan hans ärenden och mina s´pluggtimmar på biblan.
Men innan dess läkarbesök för halsen 8:30 på öron, näsa och halskliniken.
Hoppas på POSITIVA provsvar, att jag inte får sångförbud eller ngt. (Inte för at det skulle spela ngn roll ) ;)


Kommentarer
Postat av: Eve

sv: inte ledsen direkt, mest något slags sammanbrott. Myyyyycket bättre idag! :) :) :)

2010-09-08 @ 19:04:56
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

...det lät inte fel det där inte!

2010-09-10 @ 00:31:49
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Hanna!

Ja jag veeet, jag har tänkt på er och om jag skulle ta o skicka iväg ett mess nån dag.

Jag jobbar som en galning några veckor framåt men efter det kanske?

ja flytta upp hit, lelle o dom flyttar upp i november.:)

Så nu ere eran tur!

kram kram

2010-09-10 @ 06:55:15
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback