Grattis Älskade Mamma, och nya läsare och spännande tips!

Idag skulle min älskade mamma blivit 61 år fyllda.
Tyvärr firar vi din födelsedag utan dig,
men vi saknar och tänker på dig varje dag.

Snart 14 år sedan du lämnade oss,
Vi pratar om dig ofta, och önskar du vore här..

Älskar sig mamma!!!   




Jag blev jätteglad när jag kom hem och tittade till bloggen, och inser att jag har 2(!!) nya "läsare", en vid namnet anonym, och en Elin.
Tackar er båda Jättemkt för era tips och råd efter inlägget om min panikartade hy! 
Och vad kul att ni hamnade på min blogg, får man fråga hur ni hittade hit? :)


Jag ska verkligen ta en titt in till Life och spana in dom där produkterna, även om det är kostsamt, (liksom som flesta produkter, serier)
nu sitter jag just precis med den första provningen av Stioxyl som jag baddade på lite i pannan och på dom övriga problemområden,.   Haft det på ca en timme, och känner ingenting alls.
Dom varnade för att man kunde känna hetta och att man kunde börja fjälla.
Återige kom det här jädra FISKTEMAT!!!!
Vad är det frågan om?  (Ni som hängt med ett tag fattar) ;)

Så, jag är mycket positiv till at punktmarkera mina problemområden mycket varsamt med Stioxyl, och sedan köra på med bra rengörning av ansiktet med dom produkter jag köpte igår,. pröva nu 2 månader och se vad hyn säger.  Hoppfull!!

Nu är det dags för middag.
Ngt med korv verkar det som (haha)
och jag kör vidare med mina tillbehör i form av sallad och häääärliga bönor. Namnam!

Kommentarer
Postat av: Ida

Love you mommy : )

Ses snart! Ja, du & jag alltså.. och mamma också, fast inte lika dramatiskt som det lät.. ^^

2010-09-13 @ 19:28:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback