♥ Bussar till Uas och träffar mitt flingsalt

Sittandes vid frukostbordet, klockan är 8:16, och vi brukar gå runt 8:46, (när vi är sena) Det ultimata är om vi går 8:35, då finns det tid för Viggo att utforska vägen till dagis själv, Leo cyklar i cirklar, så det tar alltid mer tid än vad man har.
Idag blir det att släpa en cykel brevid sidan av vagnen, då jag och Leo fortsätter emot järnvägsstationen direkt efter dagis, för att hinna med 9:46bussen till Uppsala, byta till buss 40 och åka till Uas,  för tid hon hanskirurgmottagningen för en sista såromläggning på Leo's hand. Ska bli SÅ skönt att slippa åka dit fler ggr. :)

Efter det blir det träff med finfina Lexi och prinsessan Neija, en lunch och kanske en sväng på stan (borde köpa mängder med byxor, strumpor och kalsonger till grabbarna, alltså NOTHING för mig, men kommer bli vantar till mig om jag hittar några, dags nu)


Så blir dagen. Eventuellt åker vi direkt med Daniel efter hans skolöa slutar kl 14, ilar hem, hämtar Viggo och slänger ihop våra väskor med kläder och drar till Karlstad för helgen.

Det är traditionsmarknaden "Oxhälja", som blivit våran egna lilla tradtion senaste 5 åren. Känns kul att starta ngt som man hoppas kunna vara kul för barnen när Viggo om något år får ut mer av karusellerna och det som sker där.
Vi firar även att vi stått ut med varabndra i 6 år i år, jag och mister D.
Det känns som mycket längre tid för mig, vi har hunnit mer grabbarna, flyttat 3 gånger tillsammans, och gått igenom många saker. Inte så mkt som kanske jag skulle önskat, men, man får väl se det för vad man har / fått.

Oj,. här hinner inte jag sitta. Klockan har rullat till 08:26, oc det är dsgs att klä barnen (och mig själv) och fara till dagis. Släpa barnvagn och cykel  ...

Nu gick vi. Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Hanna nu blev ni sena ; ) Hihi.

Fan jag har ju fortfarande din ryggsäck! Och hur gör vi med tröja? Jag har inte Emma's nummer men kan väl leta upp det på hemsidan om inte annat.. hon hade målat med sin tröja på, haha.



Ha det så bra i Uppsala idag! Hör av dig sen. Eller så ringer jag-. Pusselipuss.

2010-09-03 @ 10:58:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste nog ha en uppdatering om vad som hänt med Leos hand,,,jag fattar noll! kram kram

2010-09-03 @ 17:51:04
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback