Bara belöningar här, tack!

Jag fick höra en assmart grej av min fina ekeijser.blogg.se idag.

"Man ska inte tröstshoppa, man ska belöningsshoppa!"

Och herre jissanes vad jag kan finna anledningar att belöna mig,. haha,.
Vet inte om den här smarta saken kommer göra att jag handlar mer eller mindre,.

Idag har jag belönat mig med att köpa en randig tröja, eftersom jag var duktig och bytte Leo´s jeans som D köpte tok för stora. Duktigt gjort, belöning nr1 :


Sen var jag ju otroligt duktig och fixade en present till en snart förstagångsfyllande liten älskling,
det var ju otroligt bra av mig att vara ute i så god tid.
Kräver en belönig i form av en till tröja, och även denna blev visst randig, så belöning nummer 2 :

Båda var tvärrandiga, såklart fanns ju ingen bild på 2:a belöningen, men modellen är den samma. 
Är köpen av tvärrandiga tröjor ett tecken på att jag börjar känna mig smal, efter jag som länge varit "emot" dessa ränder, då dom skall få en att se bredare ut.
Men jag är tokig i tröjorna, så jag skiter rent ut sagt i om det skulle få baken att se 5cm bredare ut ;)

Nu ska ja va duktig, göra klart en uppgift o skicka in, kanske blir ett par skor som belöning när den är klar?
haha 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lexi

Kan det vara till min snart förstagångsfyllande älskling tro? :D



Isåfall blev jag supernyfiken.



Och det är klart att du ska få belöningsshoppa!

Du är ju superduktig och pluggar och tar hand om barn och tar hand om hem och lyckas vara snyggare än någon annan varje dag.



Du skulle kunna belöna dig med en hel ny garderob om jag fick bestämma.. :D



Kärlek

2010-09-16 @ 17:47:58
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Ida

HAHAHA, whatta fuck happend here?? Du kansk råkade skriva hela inlägget i rubrikrutan? Fast det hade ju varit svårt att få in bilden där.. haha.. asroligt.. : )

2010-09-18 @ 15:15:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha... belöningssystem funkar, isn't it so? ^^

2010-09-18 @ 15:16:36
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback