Upload!


Efter en helg som "pappalediga" när Daniel var i Karlstad, är det dags att ladda om inför en hel vecka av kvällspass på praktiken.
Jag är så lycklig att jag fick chans att komma till min praktikplats, jag trivs med personalen och med människorna som bor på kortiset, miljön och arbetssättet.

Har blivit några förändringar under helgen, det kommer kännas lite konsigt, men man går vidare.

I övrigt då,
jag har kommit en bit på vägen med projekt nummer 2 i ordningen denna höst.
Tell you more later.
Nu Rusar jag och barnen till förskolan, jag ska hem och vila 1,5 timme innan plugga lite innan jobbet.

"When I´m sad, I stop being sad and start being awesome instead!


  Samtalar med bästabästa SANDRA, som fattas mig enormt mycket!!!  <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Ett av mina favvocitat ju! : D

2010-10-04 @ 19:38:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Wasberg

Jag saknar min Hanna!

2010-10-05 @ 00:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback