Trötta ben och högt hår..

Gårdagen/kvällen blev smashing och snygg.
Alla va så fina i sina maskeradkläder och kreationer,
att man alltid kan fascineras av folks fantasier till utklädnad. :)

Bästa utklädnad igår enligt mig var iaf Edward Scisorhands,
tyckte han va läskig, och jag kunde absolut inte placera vem det var under allt smink, stora svarta håret och saxprydda händer. Ah!




Mina systrar var klädda till påfågel, pirat och rokoko(?)-brud, 

         

och bland vännerna fanns rödluvan, batgirl, eve som sig själv (fast i mina ögon som Dita Von Teese) ;)

       

Och självaste JAG var anammade mitt yrke, 
NURSE!
och mitt halva hjärta var för kvällen butcher
(jag fanns ju där för att åtgärda skadorna som han åstadkom) ;)

       

En mkt trevlig kväll, hade varit ack så mkt roligare opm det kom mer folk, men det blir vad man gör det till,
och ser fram emot nästa maskerad! 

SJUKT stort tack till bästa Lexi och hennes Fredrik som kom och barnvaktade grabbarna åt oss, så vi fick en egokväll.
Vi är skyldiga er en biggie!!   <3

Tackar Ida för lånet av bilderna,
hoppas det var okey! :)

B R A V O !

 

Kommentarer
Postat av: Eve

And it was so lovely minsann!!! <3

2010-10-31 @ 15:09:09
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Och du var helt skitsnygg!! Klart du får låna bilder, säg till om du vill att jag ska skicka dem i större format! Lade nyss till en massa på facebook också. Puss ♥

2010-11-01 @ 12:50:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback