Something in the way.. Kind of..

Tack vare mig otroliga viktuppgång har jag nu fått en hel (minst EN) storlek större bröst.
Och blir man glad då?
När man växt ur alla nyinköpta bh:ar, som ja tyckyte va värsta lyxen att äntligen ha investerat i.

Åh, skit. De är värt enbart för bh:arnas skull att loosa dom där 2,7kilona.

Tänk, 2,7kg tuttar extra, va blir de, typ skitmycket klyfta!

Till Daniels stora förtjusning, såklart. Tyvärr är inte jag lite positiv.
Tröjorna sitter för tajt, och det är ngt stort och jobbigt ivägen när ja ska sova på mage,

Äschdå!!  


Snart dags för frisyren att åka av också, just nu är det mest ett enda stort trasselsudd,
i en tveksam nyans av brunt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Man haha, så mycket som du saknat dina bröst!1 Haha. Ge lite till mig??

2010-11-17 @ 22:28:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback