Ser du fram eller bak?

Fick precis höra att en kompis ser fram emot Mars månad, av en orsak som jag mkt väl kan förstå.
Och började tänka på att det var länge sedan jag såg fram emot ngt sådär riktigt riktigt mycket.
Ngt som ligger längre fram ön tex kommande helg, eller mer än en vecka fram över.

Riktiga saker att längta till.

Tråkigt att inte längta efter ngt, som man jobbar emot.

Enda drivet nu är skolan, men jag ropar inte hej flör tidigt,
eftersom jag inte tänker känna mig "klar" när jag är klar i Juni.

Antagligen inte, för jag har högre ambitioner än uska, även om jag tycker det är ett jättebra jobb.
Bara att jag undrar ju om drömmar går att förverkliga, om man är tillräckligt envis.

Den som lever får se..

<3

Kommentarer
Postat av: keijser

Du har en underbar familj, se fram emot att få se dina underbara pojkar växa upp, första riktiga skoldagen för dom, alla deras "första"!



Se fram emot att få ett heltidsjobb med den utbildningen du då kommer ha i din väska!



Se fram emot att du klarar av att plugga, vara världens bästa mamma till dina barn och sköta hemmet och ha en fungerade relation med din sambo! <3



Du har massor att se fram emot!

2010-11-08 @ 10:31:09
URL: http://ekeijser.blogg.se/
Postat av: Ida

Eh, exakt Emma!! : ) Vad är det för drömmar du har honeybunny?

2010-11-08 @ 18:07:56
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback