Trodde inte jag skulle hamna här,

sitta och lyssna på Timoteij's låt "Vild" och bara tycka den är så klämkäck och härlig, med sin väldigt "Sarek"-liknande stil. Like!  :)

Om alla känslor vill sjungas ut, vill du lyssna på mig?
Och om alla orden har sagts förut, får jag tystna hos dig?
Du vet att kärleken väljer som den vill, vi kan aldrig tämja den,
den tar sig dit den vill

Kärleken är vild, blodet rusar i mig såfort jag är nära dig
Hör hur hjärtat slår, hör du kärlekens röst som sjunger här i mitt bröst
Kärleken är vild, jag har fattat det nu för mig finns bara du
Jag är din men kärleken är vild

När det här hjärtat jag kallar mitt vill slå närmare dig och när alla andra
vill säga sitt, törs du närmare mig. Du vet att kärleken väljer som den vill,
vi kan aldrig tämja den, den tar sig dit den vill..

Kärleken är vild, blodet rusar i mig såfort jag är nära dig
Hör hur hjärtat slår, hör du kärlekens röst som sjunger här i mitt bröst
Kärleken är vild, jag har fattat det nu för mig finns bara du
Jag är din men kärleken är vild

Blodet rusar i mig såfort jag är nära dig, hör hur hjärtat slår,
hör du kärlekens röst som sjunger här i mitt bröst
Kärleken är vild, jag har fattat det nu för mig finns bara du
Jag är din men kärleken är vild

Jag vet att kärleken kommer räcka till,
ingen här kan hindra den. Den går dit den vill

Kärleken är vild, blodet rusar i mig såfort jag är nära dig
Hör hur hjärtat slår, hör du kärlekens röst som sjunger här i mitt bröst
Kärleken är vild, jag har fattat det nu för mig finns bara du
Jag är din, men kärleken är vild

Blodet rusar i mig såfort jag är nära dig, jag är din men kärleken är vild
Ja jag är din men kärleken är vild...



Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ NEJ NEJ Jag HATAR timotej!!

hellre magnus uggla!.....om jag nu måste välja. ;)

2010-05-06 @ 16:14:11
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Ida

Komkom kom innan somsomsom..? Nähänä det var visst en annan.. ^^ Den har jag inte hört!

2010-05-06 @ 23:21:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Storasyster Elin

Jepp, deras skiva va faktiskt ganska bra, mycket bättre än jag trodde. Vi hade med oss den i bilen nu när vi körde till Linköping, och jag måste säga att det var ju ganska ok. Nånstans mittemellan Sarek & Nordman, men lite väl mycket programerat, det hade varit bätre med riktiga instrument, och lite gitarrer.. KRAM

2010-05-07 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback