Överpluggad

Suttit sen kl 10 och pluggat ihop lite tid, eller det var tanken iaf.
Mest har jag spenderat timmarna åt att läsa det jag gjorde förra veckan.
Det jag skulle lärt mig medans jag löste dom uppgifterna.
Kännedom och kunna använda vanligen förekommande Medicinsk terminologi,
känna igen fysiska och psykiska sjukdomstillstånd (fortfarande inte hundraöverens med vad jag skulle lärt mig?) Ha fått grundläggande kunskap om våra vanligaste läkemedel, användningsområdet, biverkningar, deras värkningssätt. Gah. Hur blev det såhär?   Trodde alla svar skulle stå där mitt framför mina ögon, bara fär mig att läsa.
Me det var visst mer internet än vad jag trodde.

Och vi som har en värdelös dator och ett trådlöst internet.
Kanon.

Köper ny dator så fort jag fått (om det ens kommer några) pengarna.
Man ska ju tydligen få en fin "present" i form av lite extrapengar för att kunna köpa böcker och så. Ser fram emot den nu så jag kan köpa en fin minidator, Rosa! :)

Nu väntar jag in att syster Ida ska komma. Vi ska fika upp ananaspajen sen igår, dansa lite och leka med barnen, innan det är dags att fixa middag ochs en körövnig ikväll.

Sen ikväll blir det uppgift nummer 4 och helst 5, så ligger jag lite bra i tid inför nästa vecka att hinna läsa upp det från den här veckan ;)

dåså. Fika.

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss puss ♥

2010-05-13 @ 23:33:43
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback