Blogg från köket: hädan efter blir det bar...

20100515841 (MMS)

Blogg från köket: hädan efter blir det bara barnavdelningen för mig. Sjukt snygg tröja, och (nästan) gratis. 149:- istället för jämförbara för typ 299:- på jc : ) ska bara klippa till den extremt tighta halsringningen så är den nog klar. Blir nog att gå tillbaka och köpa den ljusa modellen också : ) gårdagen var btw jättemysig! Grilla och fika och snack hos ingrid, superbra initiativ : ) nu ska jag läsa klart om lunginflammation och sen tvinga någon att umgås. Eftersom soffan och tv:n är bokade för hockey hela kvällen. Inte min kopp te, om man säger så. Någon som vill promenera, Hyra en film? Ber till väderguden om lite varmare vindar så blir det nog promenad i skogen sen : )


Kommentarer
Postat av: Ida

Hanna Berg, man kan inte skylla på vinet INNAN man fått upp boxen! ; D

2010-05-16 @ 20:14:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Jag visste faktikst inte att du gillar AC/DC, men kul att du gör det :-)

Ang mosterträffen, är det nån dag du INTE kan efter att Ida kommer hem från Lund igen? Tänkte att vi får samla ihop oss kanske i slutet på den veckan, om det funkar för alla andra. Kram!

2010-05-16 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback