Nu är de klippt!


Idag åker mitt hår av, som jag inte klippt eller toppat sedan Oktober 2008.
Frisören som får ansvaret över min kommande frisör är en gammal kompis mamma, Marianne Jonsson.
Hon är fantastiskt kreativ och vågad, nu är bara frågan om ja låter henne göra vad hon vill.
Ja lovade henne att hon fick mitt hår i hennes händer, (bokstavligt) så vi får väl se.

Här kommer lite "ångest"bilder över de som snart skall alla till golvet, iallafall 15cm av det om jag känner henne rätt.
Det är sjukt slitet, och det kommer säkert växa ännu mer som ogräs efter klippningen,
så blir det skit av allt växer det ju iallafall ut igen. ;)

Wellwell, enjoy the pic!  Kommer iallafall att bli billigare med schampoo och balsam här hemma ;)




Insåg nu att ja visst har väldigt mycket lockigt hår när jag tagit bilder. :)

Rädd i magen, tycker ju om mitt löshårsliknande ruffs. But you got to go baby,
starten på någonting nytt kräver sin uppoffring.


Make me over!


Lovely! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

WTF??!! Ge miiig!

Älskar ditt hår ju.. oavsett om det är slitet eller inte.. :)

Hoppas du blir nöjd iaf och hälsa Marianne!



Appropå din kommentar. Syskontankar har vi haft sedan innan hon föddes - klart hon ska få syskon. Men inte än.. :)

2010-03-22 @ 11:36:14
URL: http://neijas.blogg.se/
Postat av: Ida

Det växer ut snart igen! Fast jag tycker du skulle behöva en kortare coolare frisyr nu! Ja!



Förresten, ville inte tvångsanmäla dig till denna tävling - det får du göra själv. Kolla: http://www.bloglovin.com/apoteket



Puss!

2010-03-22 @ 11:37:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej, alltså jag knaprar ju piller så det borde ju inte vara någon risk.. men sen vet du ju hur jag är med piller.. :P

Är nog bara inbillning men jag har mått lite underligt de senaste dagarna.. kanske ska köpa ett test just in case.. :P



Klart du vågar klippa kort direkt.. det handlar bara om att ta djupa andetag när saxen skär igenom.. :P

Jag insåg nu att jag nästan hade lika långt hår som du när jag klippte kort.. ojoj.



Nästa helg tyckte jag lät kanon.. kommer nog bli svårt att hinna med nu i helgen..



Love ya!

2010-03-22 @ 12:09:41
URL: http://neijas.blogg.se/
Postat av: Ida

Dags för massa nya foton nu : D

2010-03-22 @ 23:39:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Niclas

Tror du blev jättefin ja=).. Lägg gärna upp en bild ur d blev, annars får jag väl komma å se efter när jag kommer ner i veckan..

Puss o kram på er :-)

2010-03-23 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback