Nej men va f***N

Grattar först syster Åsa på födelsedagen!  :)   Fab! ♥  Kalas och vin ikväll,.

Härliga lördag, tänkte jag när jag vaknade.
Jag trodde iofs inte klockan var 5. Kul. Somnade kl halvtio i soffan igår, kanske förklarar att ja kände för en kopp kaffe kl 5.  Våga vägra vakna klockan 5!?

Vädret visade iofs att dagen skulle bjuda på Sol och kanonfint väder,  men det är fortfarande inte en superboost att gå upp klockan fem, eftersom ja vet att dagen kommer bli lång.

Somnar om efter att jag varit uppe ca 15minuter och funderat bort lite ångest och kaffesuget lagt sig.
Tänkte gå ut och ta en promenad, men nej. Orka! Är jag dum,. börjar komma in i träningsmani-tankebanor. Vadå, jag hade ju iaf inget att göra. kan ju lika bra ut och gå en fin promenad runt ett sovande Enköping.
(Såhär i efterhand skulle det nog varit väldans trevligt)

06:03,Viggo är vaken.
Går och hämtar honom, in i badrummet och gör rutinerna som vanligt. Av med nattblöja och bada och tvätta snabbt.
Smörja och på med ny blöja,,
men då inser jag.
Jag har gått in i badrummet utan viggo.

Jag har satt på vatten och liksom "badat" mina händer typ,
och smort mina händer och stog och fipplade med blöjan, men hade liksom ingen baby att säta den på.
Scary!
Gå i sömnen eller bara vara LITE för trött. . Haha...

Vet inte vad jag fick i mig igår, måste varit den där andra latten på café Magnifik,
hon spetsade den för att ja läxade upp dom lite. Spännande morgon iaf. :/  ?

Lade mig och lät mig mysa under täcket till 7, när viggo faktiskt vaknade på riktigt.

Nu får vi se hur dagen blir. Måste hitta present till Åsa, såhär samma dag. Älskar min framförhållning, kanon.
Igår pratades det om tripp till Västerås, men borde nog stanna i lägenheten med familjen.
Ida ringde nyss, och sa att Elin ringde hörde av sig för ett tag sedan och kollade o hon va på g.
Eftersom Herman är med Daniel ohc flyttar deras soffa, kommer inte Elin och ida komma iväg föräns Elin kan lämna Maja till Herman, vilket betyder att JAG inte behöver bestämma mig redan NU om ja vill hänga på till storstan.  Så ser dagen ut just nu.

Barnen röjjer i vardagsrummet med 57449389tusen saker i alla hörn,
jag är less på den växande klumpen i magen,
och idag är framtidstron ganska låg.


Det skiftar snabbt









Kommentarer
Postat av: Ida

Love you! Bra inlägg, du skriver bra här, lixom lite mer rakt-ut-blä-blä.. najs. I like. Och Viggo! Ingen bebis att sätta blöjan på! ASKUL! Hahahaha ^^ You must have been reeeeally tired.. Hoppas du får sova ut imorgon, det ska iaf jag göra för faktiskt första gången på länge för att vara jag. Lovely. Tack för idag pch ASKUL att du följde med! Puss my love! ♥

2010-03-14 @ 00:14:39
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur funkar samlivet hanna?

Du verkar lite....nere?

2010-03-14 @ 10:23:26
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback