Freaky la Fredag

06:03
Leo tassar upp på toaletten och gör det han ska.
Sedan hör jag dom vanliga rutinerna:
Ut från toaletten, smyger till våran dörr för att kolla om vi sover, sedans springer till han vardagsrummet och sätter på TV:n i hopp om att vi inte kommer märka att han är vaken NU!
Och idag orkade jag faktiskt inte för 5öre bry mig om att han klistrade sig vid TV-n redan nu, för ja var FÖR trött.
Jag snoozade glatt vidare till 6:45 när Buddah vaknade och ville ha uppmärksamhet.
Hämtar honom och gosar dom få minuterna man får, sedan bara upp och göra honom redo för dagen med bada och ny blöja, smörja och dona lite. :)  Gosstund är det bästa när det är bara han och jag vakna.
Inga som stör,  Viggo är sjukt harmonisk då, värsta bästa grabben.
Önskar han vore så jämt. Kanske får överväga att bosätta honom i badkaret. ;)


Dagen rullar på

Varit väldigt duktig idag ändå tycker jag.
Bakat en stor sats muffins, dagens provrecept från mitt lilla huvud blev hallon eller jordgubbsmuffins med smulpajstäcke :)
Dom blev kalasgoda, och en påse skall bringas med till Återskens övningsdag på Söndag 9:30 - 16:30,
första dansdagen inför våran TED-konsert, som har premiär 23/4 - 2010, -MIN födelsedag- ♥ ;)


Hunnit med en behövlig promenad, skönt som tusan fast regnet tittade ner från himlen litegrann.
Jag och Eve halvt som halvt vadade fram i alla dessa snart borttöade snöhögar. Det var liksom som gyttja, man försökte liksom ständigt få fäste.



Och d'r hade ja brytit uppdateringen att typ äta middag eller ngt, och insåg NU, söndag kl 20:13 att jag visst inte publicerat inlägget.

Jaja, så kan de gå.

Varit på repdag med kören hela dagen, 9:30 drog vi igång och körde på till 16:22 i musikskolans danssal, och kom igenon hela 7koreografier. Kändes som jättemånga fler iofs, men skönt att vi är igång :)

Leo blev dagen till ära magsjuk när jag hade nästan precis klivit innanför dörre. Jag är väl iofs inte förvånad. Jag var det först förra helgen, sen daniel blev sjuk i Torsdags,
och barnen har ju hittills varit dom som klarat sig bäst.
Men så är de, tyvärr.

Nu blir de göra kvällen med en stor kopp te och resten av gårdagens mumsmums, och hoppas min haks känner sig bättre imorgon också. Vore trevligt att hinna vara frisk iaf några dagar innan, ja,.
Innan vad kan vi ta en annan gång.  :)

SoLong. Puss ♥




När jag tappade fästet hjälpte du mig tillbax,
men vart är du nu?

Du sa "jag finns alltid här"
no mather what,

Jag började lita på orden,
men du tog dom tillbaka.

Varför? 
















Kommentarer
Postat av: Ida

Screw him sa jag! Maddafakka om han gör dig ledsen!!



Dina muffins var jääääättegoda, har redan ätit två. Omnomnomz. ♥

2010-03-21 @ 20:30:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback