Tisdag

Idag består dagen av att lösa iaf 2 uppgifter i nya kursen Arbetsmiljö och hälsa,
och att snabbfika med underbara syster Ida och finaste Mia  ♥

Blir en träff på tant gredelin, och jag tänker minsann låna Mia för en snabbintervju om situationer med skyddsombud.
Får se om hon är vilig att hjälpa mig.

Daniel började jobba sent idag, han lämnar precis i detta NU barnen, som jag hämtas sen kl 15. :)
Han  slutar jobba 19:30 ikväll,. känns helt ok vecka faktiskt.

LÄNGTAR idiotiskt mycket till nästa veckan och helt galna gatufesten,
kommer bli grymt!

Alla ska ju självfallet försöka komma och titta tycker jag på återskens framträdande på stora scenen kl 21:30,
vi kan kalla oss förband till Poodles, för dom går på 22:45.

Kommer bli helt jävla lovely.
Saknat mitt head!



Tankarna far runt omkring, men till ingen nytta. ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Så lite så :) Tror du var på Nya inlägg på blogg.se's startsida:)

2010-06-22 @ 15:36:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh coolt, jag vill också vara förband till the poodles...frågan är bara VAD jag ska göra...jag kan lixom inte sjunga... :/

2010-06-27 @ 09:11:03
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback