Lördagen

Daniel varit borta 4 dygn och lite dryg 3 timmar.
Pratat ovanligt lite..
Jag har inte tid att höra av mig, jag har båda händerna fulla, all the time.

Jag vet hur du haft det, men jag har ändå alltid kommit hem.


Det är otroligt frustrerande att göra allting själv, men du kan inte kalla det "din vanliga vardag", för jag var där antingen morgon, mitt på dagen eller tog kvällen..

Det är tufft, Utan bil och utan cyklar att ta sig fram är det en kamp med det mesta.
allt tar tid, allt ska planeras, allt är tungt, allt är ovant.

Men jag tycker mig ha klarat mig bra, trots att jag är Ensam.



But I get by...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag läste en sak som jag själv skrivit i min lunarblogg, då jag citerade en av Martina Haags böcker. Att man inte skulle säga "helt ensam", utan "helt SJÄLV".. visst klingar det lite bättre? Men man tänker nog inte alltid så.. Puss ♥

2010-06-13 @ 13:00:07
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback