Jag och Gaga




Jag vet att vissa avskyr denna låt, men jag pumpar den på maxvolym här hemma tills dom döva grannarna under knackar i taket.

Vardagslyx denna måndag:

Ensam hemma, en hel jäkla marabou apelsinkrokant, och Lady Gaga.

Får nog avdrag på csn denna månad pga inte ännu inskickade uppgifter i psykologin,
men jag kan inte gör allting samtidigt. Man får "misslyckas" ibland, och i detta fall för att jag prioriterade mig själv denna helg. 
Om det är fel, så skjut mig.


Någon som väldigt gärna vill göra mina uppgifter är välkommen! ;)

jag ♥ dig



Kommentarer
Postat av: Mia

I'm not your babe, I'm not your babe...



Fast det är jag ju ;)

2010-06-15 @ 22:37:24
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback