Blev inte riktigt bara det..

Sa ju att man kan hålla sig från att handla om man inte bestämt vad man ska ha?
A tjena.

Ikea blev det nya skedar, en ny borstad salladsbunke, 6 nya genomskinliga skålar för att ersätta dom andra 5 so gått sönder, en mamma till Hase (det gosedjur jag fick på BB när Viggo föddes, eftersom Viggo totaläger min hudn , tydligen ;)

Nordik fick stå för svarta tunga minibokstäver till min familjevägg i sovrummet, grön tvålpump till köket, nya sarta filtar till soffan, 2 vita krukor/lådor/bunkar från CULT *längtat efter dom i månader*
och säkert ngt mer tjaffs som jag glömt redan ;)

Ja, jag behövde verkligen köpa allt det där.

Gör precis som vanligt när det varit lite turbulent hemma, jag shoppar.

Skit vilket dåligt behov.   Blä!


Kommentarer
Postat av: Eve

Så är det ju jämt på IKEA.

Man kommer dit och vet vad man ska ha, kommer därifrån med sjuttioelva andra saker..och inte det man skulle ha.

2010-06-21 @ 20:15:58
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, I didn't know you shoppat så mycket! : ) Önskar också jag kunde stilla lite ångest genom shopping just nu faktiskt... good or not, man mår ju bättre för tillfället iaf.. ^^

2010-06-21 @ 22:29:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback