Wickmans-sallad, bullbak och skolpark

Snabbresumé av dagen.

Vakna 8:39, för tött för att andas.
Skitsamma, gå upp!

Duscha, rätt skönt, mådde illa och ville kräkas, men det hör väl den här outhärdliga värmen till. Ah!

Gå till biblan, skriva ut och posta papper till SKITcsn. Jävla strulpittar.
fixade lite skolsaker från förra veckans kurs, skönt att stryka den ur världen nu.
Träffade Ida ca 20 min, sen gav jag upp för det återkommande illamåendet och gick hem en timme för att vila, tills jag upptäcker att jag nog bara är hungrig, och ville ha wickmans-sallad, denna soliga dag till ära.

Blev en hämtsallad i skolparken,
hämta barn, hem och baka bullar medans barnen plaskade loss i poolen på balkongen, och sen middag och ila till skolparken, för att bråka med mina inte så för dagen fantastiska barn, för att sedan åka hem och lägga mig utslagen i soffan, tills nu.

Värme,värme,värme..

FÖR varmt!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Sköööön dag ju! Tack för sällskap och lunch och middag och fika och ALLT ♥

2010-07-05 @ 23:03:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Nope, för chokladen kostade 4,90- och vattnet kostade 8,90-.. JU!

2010-07-06 @ 22:49:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback