that means you don´t

Hittade Safura, som framförde bidraget "Drip Drop" i årets Eurovision,
henne album "It's my war" innehåller en hel del bra låtar, så jag nöter igenom albumet nu, medans jag hör barnen tjaffsa som vanligt inne i sovrummet.
Kan dom alrig ge upp, bara leka som vanligt? Nopenope.  Inte mina barn.
Skrik och gråt är det enda dagarna går ut på här hemma ( om man måste vara inomhus några timmar, ute är dom jätteduktiga båda 2 ) 

Nu ska ja sätta mig och skriva klart det där jäkla brevet till akassan med alla datum som dom begärt, tillbaka till 2007!!!

Och så fick jag bara 3 papper att fylla i hur jag arbetat, när det står att man ska få 4 ?
Jag säger då det, ingen ordning alls.

Bara sätta igång, har ju endel saker att fylla i och förklara vad jag haft för mig sedan 2007..  Ohshit..

Kommentarer
Postat av: Ida

Loooove paperwork!! NOT! Hoppas du fick iväg det mesta, om inte allt! Puss!

2010-07-20 @ 17:04:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback