Onsdag

Herregud, jag äter frukost när klockan blicit 11:47, skandal!!

Jag har bara haft fullt upp, med att fixa bilder till datorn, titta över nya saker till grabbarnad rum, lägga ut annons på blocket om att vi söker större bostad (kostade 110:- för en annons, skit!)

Jaja. Bakat scones denna morgon, då jág glömde köpa bröd när vi stannade till på Ica igår em.
Suck. sällan mitt minne sviker.

Gårdagen var både gläjdestunder och tråkigheter, då hela fm spenderades åt att bråka med Leo om alla möjliga saker.
Jag blev så jävla förbannad på ren svenska, att jag slängde mobilen i ytterdörren. Kändes så jävla skönt just då, Inte så jävla kanon, var min nästa tanke. 
Jaja, gjort är gjort.. 

Ner på staden, skicka 23 papper till akassan som iaf komme resultera i precis INGENTING!
Lönlöst arbete, minst sagt.

Idag skulle jag varit på sista träffen imför eventuella jobbstarten i Augsuti.
Blev inte av som sagt, och jag antar att jobbet går till ngn annan.
Är ju ingen världskris eftersom jag kanske inte ens skulle hunnit arbeta ngt sennär jag pluggar heltid igen. Jaja,d et kommer väl fler tillfällen.

Gårdagens em spenderades uppe hos familjen Toikkanen / Franzén, barnen fick härja fritt i både pool och på gräsmattan, vilket var skönt för mig att slippa tjaffsa med Leo så mkt.
Jag och Jenny satt mest och pratade om allt mellan himmel och jord, hur puckade folk det finns som förstör våra lekparken runt om i kommunen, och rädslan inför hur världens kommer se ut när våra barn växt upp,och det är dagd för dom att vara ute själva på kvällarna.
Skrämmande var ordet som beskrev dom flesta av våra diskutioner.s innehåll.

Dagen avslutades runt kl 17 när Daniel kom från jobbet och körde oss hem.
Skulle varit duktig och gått spåret ikväll, då senaste veckorna varit ett enda stort kaos matintagsmässigt och ingen träning alls!
Mår riktigt dåligt när det kommer såna är åerioder, men man orkar inte alltid.

Nu är klockan helt plötsligt 4 min i tolv, och vi ska röra oss upp mot pappa för en kopp kaffe och handla bröd.

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback