Morgonstund har guld i mun

     

Ja, ungefär såhär glamourös är jag när jag vaknar,. Iofs har vi (jag och Buddah a.k.a Viggo varit vakna över timmen nu, men ändå) Inte gått upp ur sängen. Viggo premiärsov i stor säng inatt, eftersom Leo inatt sovit hos kusinerna Lucas och Clara i Västerås, åkte dit igår efter D slutade jobba, var där strax efter 6, stannade och beställda giganiska pizzor, kaffe och sen blev det att åka hem straxt efter att klockan slagit 21.

Jag trodde jag skule varit duktig igår på många plan.Ville börja med nästa kurs i skolan, men kände att jag faktskt får ta det lugnt nu när jag ändå dragit ner till halvfart.
Jag skulle gått promenad igår, en långis, nöta spåret, skorna och låta konditionen få sig en omgång,. Det var FÖR länge sen sedan sist. Blir ikväll istället för Fredagsmys,
fast på ett sätt är det rejält fredagsmys att få egentid. Hellre det än godis, anyay!

Skulle även lämnat in telefonen för reparation / reklamering eftersom det nu är 3 dygn utan att kunna komma ut på "ringnätet". Ibland går det att skicka ett sms eller 2,men detta går inte denna morgon dock.

Och nu när jag insåg att min facebook-konto (är det bara jag eller alla)
Vore ju kul om det bara var jag. Allting bara slutar fungera i min närhet, märks att jag är släkt med Ida, som får alla elektroniska prylar att lägga av / strula när hon är i närheten ;)

SÅ, mitt sätt att kommunicera med folk var ju fejjan, men nu fungerar ju inte det heller.
Och eftersom min blogg är lite okänd, har ju inte lagt ut adressen på tex face, så begär jag inte att mina bekanta ska fatta att jag inte går att nå nu. Suck. Teknikens under var de, va?

NU springer Viggo runt här och pratar om fruksot, och jag ska se till att njuta av en frukost med bara oss 2 vid bordet. Saknar dock Leo, det var ovant att vakna av att Viggo satt och tittade på en på sängen. :)


Klockan har slagit 10, det är dags för frukost.

Mamma

Leo & Viggo 



Kommentarer
Postat av: Wasberg

Naaaw sötnosar!!

2010-07-24 @ 13:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback