Farftfylld vecka...

Skit va dålig uppdatering de var här, kan ingen annan som har lite mer tid ta över o blogga åt mig?
Hade varit kanon med antingen en till dator (bärbar) eller en telefon som klarar mer än att skicka / ta emot sms, hade man kunnat surfa o uppdatera allt roligt precis NÄR de händer, istället för 3 veckor senare ;)

Jaja,
helgen och veckamn har varit fullsatt.
Sjuka barn, jobbat,
Fredagskväll med Bella och Sanna på middag först och sen shake that ass på joar
(tyvärr, ja vet)
Middagen var suvvä på alla sätt och de va bara SÅ kul att bli bjuden på drinkar av "herrarna i hörnet".
Haha, hur ofta händer de att man får drinkar och ett par grabbar som vinkar och önskar trev lig kväll? :)

Lördag: jobba efter bussarnas timlånga förseningar, efter jobbet direkt till syskonbarnens 7årskalas, lagom peppad efter en lätt stressad lördagseftermiddag på EH, bytte kläder till tights och tunika på bussen och sminkade på mig i mörket och utan spegel, eloge till mig! :)
Väl framme på kalaset blev de omvänd ordning på matintag med tårta först och kallskuret och potatisgratäng sen, magen protesterade lite men det ignorerade jag med hjälp av ett glas vitt.
Sen ja, mer och mer sockerintag och vin utbyttes emot kaffedrinkar och diverse. Men hemma klockan 10 för barnen ville sova. Trevlig kväll, as always! ♥

Söndag va de "rep" i kyrkan inför skrikmässan som är ett samarbete vi gör med Thomasförsamlingen, som hör hemma i västerledskyrkan,
från Återsken var vi idag 4 stycken. Jag, Ida, Elin, Jonas och Henrik. Oj de var visst 5. Vilken trupp vi var. *mohaha*
Sen va de folk från kyrkan och en mycket förvirrad "körledare". Herregud vilken soppa.
Dagens bästa händelser blev iaf att Ida tog på sig mässans längsta rapsång,  pizzan efter repet och att jag höll mig på fötterna trots stövlar i ishalka ute. :)

Kommande vecka innehåller massor av jobb, måste repa med ida till ett kommande dop, nämligen lilla Neijas, börjar bli riktigt jobbigt i huvudet när jag tänker på det. Bara att bita i supa äpplet. Jaja, get over it! ♥

Måndag, tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag och Lördag står det jobb på schemat, därmellan ska ja väl hinna äta, sova och kanske ta en dusch också.   Får liksom planera in dom vardagliga sakerna nu, annars miossar man något. Och de blir oftast maten eller sömnen,.


Galen på hur mitt liv är just nu,
min lista förut verkar inte fungera skitbra..

Har inte lyckats bocka ngt ännu.

Blä!







Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med en uppdatering... finally! ;)

fan vad nice att bli bjuden på drinkar!

Det har inte hänt mej på..........ehh...det har aldrig hänt....fuck. :) Kram

2010-02-01 @ 09:36:53
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Ida

Wohooo, jag trodde inte att du skulle ha uppdaterat men jag kikar in varje dag och kollar.. : )



Tog på mig, ja, det var ju inte direkt mitt önskemål.. hahaha! Men vad gör man inte.. hoppas någon vill sjunga den MED mig nu för jag gör det inte själv! Lång sång! Cia, come on lixom! Hahaha!



Repa på din sång du, eller texten kan du väl redan - men jag kommer tvinga dig att sjunga uuut! : D Puss!

2010-02-01 @ 13:51:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej =)

Tack för kommentaren, det är så jag tycker..

Vet allt för många som inte borde ha barn.

Hoppas ni mår bra, jag har inte gett upp hoppet om att få ta en fika nån dag =)

kramkram

2010-02-02 @ 20:44:58
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback