Helgen rusar förbi

Redan Lördag idag, och natten mellan igår och idag verkar mina bacileller fått sig en härlig kickstart.
Halsen är svullen, näsan snorar och jag känner hängigheten i huvudet som en härlig bakfylla. :/

Viggo hostar fortfarande massor på natten, men smittar inte så jag antar att det blir dagis för honom på Måndag.
Kryar ja inte på mig blir det att vara hemma från jobbet, kurera både kropp pch hjärta.

Just idag känns det helt okey att vara ensam hemma. Bara göra inte så mycket alls. Ska försöka ta oss ner på stan jag och småfisarna. Sen ikväll kanske de blir mello med Ida, Sandra och eve,. (Kanske inte om ja blitt sjuk nu?!)

updatering kanske kommer senare, ska ta hand om lite barn som kastar saker på varandra.

Alltid lika spännande.,. ♥



Thank you for being you..




Och här hade ja precis skrivit en lång update om hur sjukt less jag är på min äldsta son nu, men självklart försvann de bara,



Varför ? ? ? ?

Världen jobbar emot mig just nu.

Oh thank you god. 






Kommentarer
Postat av: Storasyster Annie

Hoppas ni får en jättemysig "egen"dag idag, och att ni inte blåser/snöar bort om ni ger er på att ta er ner på stan.

Kanske ni orkar komma förbi på lite försenat "födelsedagsfika" senare i veckan, så barnen kan få leka lite med varandra. Lucas pratar ju jätteofta om sin "favorit-Leo". Puss & kram!

2010-02-20 @ 10:50:58
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe det är en kille med =)tack så mkt sötnos! hoppas att allt är bra med dig? =)

2010-02-20 @ 14:38:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Eve

Vad gammalt det lät med "äldsta son". haha.

2010-02-20 @ 18:22:06
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe :) kollade du inte melodifestivalen? =)

2010-02-20 @ 23:05:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback