"Det där var ju hellre än bra?"

Skäms nästan för mycket för att skriva ut det här,
men det ovannämnda var Daniels kommentar när jag spelade Sam Tsui´s både Jacksson-medley och Lady-Gaga-medley.    Herregud, ja tappade hakan ända ner i bordet. Jag besvarade med ett "är du dum i huvudet??"

Inte mer än rätt, tycker jag ;)

Nu blir det  middag med barnen, bakas kärleksmums som säkert kommer ätas allt för många av umnder kvällen (som kommer bli sen då jag börjar halv 4imorgon em. Nice!

Någon av tjejjorna som är sugen på prom ikväll? Ja vet att ni vill! ;)

Puss !



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka är dina tjejer? ^^

MEN DANIEL, vad menar han med det egentligen?

Yezuz.. ^^

2010-02-11 @ 00:46:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Wasberg

Jaaaaag vill!!! Fast nu är det ju för sent.. =(

2010-02-11 @ 16:54:22
Postat av: Herman

Och det kommer från en som gillar Takida...

2010-02-11 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback