Oooostkrooowks och lite plugg!?

Hemkommen från kören, som vanligt får ja feberfrossa och blir yr när jag kliver innanför dörren,. som om någon slår mig i huvudet med ett baseball-trä,
men ack den som klagar.. :)

Dagen har varit plugg, plugg, kaffe med Eve, världens bästa eve,
lite mera plugg, en intersiv middag i all sin stress tillsammans med Carina, som skulle guru:a sig lite med mig inför en uppgift (Uppsats på 4-6 A4 som ska vara klar imorgon, mohahaha)
Tillkör, sjunga och dansa right on, (dock inte den mest sjungiga övningen för min del, menmen)

Hemhemhem,
och nu sitter jag här och pluggar, igen.
Ser fram emot nästa betyg, även om det kommer krävas att jag pluggar både hjärta, hjärna och arsle av mig imorogn och under helgen.

Så får det bli.
Omvårdnasakursen drar igång MÅNDAG, som jag längtat!
Praktik på "min" fantastiska praktikplats med underbar personal,

my love,

vi ses ju snart igen!   :)

Ticktockticktock,
dags at plugga!

Morgondagen ser jag fram emot attt plugga (eller?) och sen att eve och jag ska agera stödstrumpor åt varandra.
Min grymma, grymma bit av hjärtat..  Love you!



Kommentarer
Postat av: Eve

Yeah my lovely Stödstrumpa! Även om vi inte alltid pluggat...så har vi ju alltid PRATAT plugg...haha! Love love! <3

2010-12-03 @ 22:14:29
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback