Allt jag gör

gör jag tydligen för att göra livet surt för dig.?

But you know what?

Du kan få det så mycket svårare och jobbigare,
och fortsätter det såhär så är nog det alternativet ändå bättre för oss alla.

Folk säger "man ska inte tjaffsa om småsaker",
men efter år och år av samma tjat om samma saker,
är inte sakerna speciellt små längre,.


HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT BARA LYSSNA INNAN DU SVARAR?!?!?!?!

Du sätter dig själv i skiten otaligt många gånger,
och det är jag som får stå och bli utskälld när du blir förbannad när det du som gjort en miss?
Var är logiken?

Det ärn DU som ska kunna ta och erkänna att du är slö i öronen eller hur ska jag uttrycka mig?
Lyssnar slarvigt?

Skit samma.
Jag orkar inte det här.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Annie

Man behöver inte orka hur länge som helst. När man gjort allt man kan för att få det att fungera kan man inte göra mer. Då måste man ta beslut som inte alltid är så lätta, men som på sikt kanske var det bästa man kunde göra.

Älskar er alla, alltid!

2010-12-05 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback