Shooting stars...

Legat på golvet och svettats en PÖL under mig, efter 45 minuter av hemska men underbara 
mag, arm, RUMPA, lår och ryggträningar.
FYFAN, jag har inte glömt varför jag hatar att träna, och kroppen kommer påminna mig många dagar framöver.

Stretcha? Nää, kör hårt på en gång, bara! Haha, jag kommer gråta blod när jag ska upp ur sängen imorgon.
Ska man vara fin, får man lida pin!
( Men ja, jag vet att vissa hatar att jag skriver eller ens fantiserar om den där ultimata tighta träningskroppen )
 
Har ialafall varit duktig nu, och slänger mig i all hast in i en välbehövig KALL dusch, och sen en lunch innan det är dags att traska till lärlingen och hämta grabbarna.

Saknar mina frön nu, det är så lugnt och tyst hemma...
Har längtat efter det här hela sommaren, för att hinna plugga i den takt jag vill,
men ändå är det otroligt jobbigt att lämna dom på dagis.
Tur att dom trivs, annars skulle jag överväga att ha dom hemma ett tag till.

Nu säger kroppen åt mig att dra mig till duschen, och jag skall lyda dess önskan.

Gah, varför är det så jädrans svårt att vara konsekvent??


Lista för dagens göromål:

Lämna barn på dagis + gå en promenad på 25 min på vägen hem - Check
Pratat i tele med Sandra 2 timmar - Check
Träna - Check
Duscha -
Lunch -
Hämta barn -
Daniel hem, vi åker och handlar -
Middag -
Skogen för träna kondis och rensa tankar -
Plugga - 
Komma i säng FÖRE kl 02..  :( -


Dagen är slut,
och ser fram emot nästa, skön känsla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback